5 Eylül 2019 Perşembe

PlaySound metodu

Giriş
Şu satırı dahil ederiz
#include <mmsystem.h>
PlaySound Senkron Çalma - path 
Örnek
Şöyle yaparız.
PlaySound("C:/brainshock.wav", 0, SND_FILENAME);
Örnek
Şöyle yaparız.
PlaySound("BigShaq.wav", NULL, SND_SYNC);
PlaySound  Asenkron Çalma - path
Açıklaması şöyle
The sound is played asynchronously and PlaySound returns immediately after beginning the sound. To terminate an asynchronously played waveform sound, call PlaySound with pszSound set to NULL.
Şöyle yaparız.
PlaySound(L"C:/brainshock.wav", NULL, SND_ASYNC);
Dosya bulunamazsa bile varsayılan sesi çalmak için şöyle yaparız.
PlaySound(L"C:/brainshock.wav", NULL, SND_FILENAME | SND_ASYNC);
PlaySound Senkron Çalma - buffer
Şöyle yaparız.
string fname = ...  bool async = false;

BYTE* pFileBytes;

ifstream f(fname, ios::binary);

f.seekg(0, ios::end);
int lim = f.tellg();
dwFileSize = lim;

pFileBytes = new BYTE[lim];
f.seekg(0, ios::beg);

f.read((char *)pFileBytes, lim);

f.close();


if (async)
  PlaySound((LPCSTR)pFileBytes, NULL, SND_MEMORY | SND_ASYNC);
else
  PlaySound((LPCSTR)pFileBytes, NULL, SND_MEMORY);
PlaySound - Durdurma
Asenkron çalmayı durdurmak için şöyle yaparız.
PlaySound (NULL, NULL, 0);

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder