Giriş
Şu satırı dahil ederiz
Örnek
Şöyle yaparız.
Şöyle yaparız.
Açıklaması şöyle
Şöyle yaparız.
Şöyle yaparız.
Asenkron çalmayı durdurmak için şöyle yaparız.
Şu satırı dahil ederiz
#include <mmsystem.h>
PlaySound Senkron Çalma - path Örnek
Şöyle yaparız.
PlaySound("C:/brainshock.wav", 0, SND_FILENAME);
ÖrnekŞöyle yaparız.
PlaySound("BigShaq.wav", NULL, SND_SYNC);
PlaySound Asenkron Çalma - pathAçıklaması şöyle
The sound is played asynchronously and PlaySound returns immediately after beginning the sound. To terminate an asynchronously played waveform sound, call PlaySound with pszSound set to NULL.
PlaySound(L"C:/brainshock.wav", NULL, SND_ASYNC);
Dosya bulunamazsa bile varsayılan sesi çalmak için şöyle yaparız.PlaySound(L"C:/brainshock.wav", NULL, SND_FILENAME | SND_ASYNC);
PlaySound Senkron Çalma - bufferŞöyle yaparız.
string fname = ... bool async = false;
BYTE* pFileBytes;
ifstream f(fname, ios::binary);
f.seekg(0, ios::end);
int lim = f.tellg();
dwFileSize = lim;
pFileBytes = new BYTE[lim];
f.seekg(0, ios::beg);
f.read((char *)pFileBytes, lim);
f.close();
if (async)
PlaySound((LPCSTR)pFileBytes, NULL, SND_MEMORY | SND_ASYNC);
else
PlaySound((LPCSTR)pFileBytes, NULL, SND_MEMORY);
PlaySound - DurdurmaAsenkron çalmayı durdurmak için şöyle yaparız.
PlaySound (NULL, NULL, 0);
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder